FB

Vilkår og informasjon om påmelding.
Her finner du informasjon om påmelding, rabatter mm.
Takk for din interesse for våre kurs.

Her finner du informasjon om påmelding, betaling, rabatter, avmelding mm.

Påmelding til kurs.

Vi bruker ulike påmeldingssider. Du følger linken fra arrangementsiden for å komme til rett påmeldingsside.

Vi har flere ulike rabatt typer. For å få riktig rabatt er det viktig at du følger disse rettningslinjene.

Partnerrabatt: Den første av to partnere som melder seg på betaler full pris, og velger ingen rabatt. Den andre velger partnerrabatt, og for kurset til redusert pris.

Tidlig påmeldingsrabatt: Tidlig påmeldingsrabatt gis for å være tidlig ute med påmelding. Vi fakturere da ved påmelding, og faktura må betales ved forfall. Du får da en vesentlig rabatt, og vi får inn penger på et tidlig tidspunkt. 

Grupperabatt: Er dere en gruppe på fem eller flere og betaler samlet får dere grupperabatt. Kontakt oss via kontaktskjemaet, oppgi navn og kontaktinformasjon med epost og telefonnummer til alle, og adresse til den som organiserer. Ønsker flere å bli med i gruppen senere, kan disse betale over påmeldingssystemet, velge grupperabatt, og oppgi navnet til organisator i feltet “vervet av”.

Ververabatt: Om du gir informasjon videre til andre som melder seg på kan du opplyse oss om dette, og vi refunderer (ikke ved betaling over giro, kun via påmeldingssystemet) da den aktuelle rabatten til deg, eller gir deg en reduksjon på andre av våre kurs. Dette gjelder om dere ikke velger å organsiere dere som en gruppe, som samlet gir større rabatt. Informer oss om ditt ønske via epost.

Betaling med giro.
Er du en barnehage, organisasjon eller av andre grunner ikke kan betale med kort over nettet, kan du kontakte oss og få tilsendt en giro. Oppgi da kurset du ønsker å delta på, fullt navn, adresse, telefonnummer og epostadresse. Det tilkommer da et giro og administrasjonsgebyr på 70 kr. Giroen må betales før kurset. Påmelding er bindende, og samme regler for avmelding gjelder som beskrevet under.

Vi har tatt i bruk påmeldingssystemet for å kunne bruke mer tid til faglig arbeide, og mindre til administrasjon. Vennligst bruk dette når mulig. Systemet er utviklet av Webmesteren.no. Dette er koblet opp mot en betalingsløsning fra Payex, som er en av de ledende leverandørene av betalingsløsninger i Skandinavia.

Har du spørsmål om påmelding, rabatter, priser, kurs el. kan du kontakte oss ved å bruke kontaktskjemaet.

Avmelding.
Har du meldt deg på et kurs kan du melde deg av inntil 14 dager før kurset mot et administrasjonsgebyr på 100 kr. Pengene blir da overført til samme konto som du betalte fra. Senere enn 14 dager før kurset kan du få overført din påmelding og betaling til en annen kursdato. Det vil si at vi da ikke refunderer penger men at du kan velge å gå kurset ved en senere dato.

Bindende påmelding.
På noen kurs har vi bindende påmelding. Dvs at det ikke er mulig å melde seg av. Dette gjør vi kun når vi har spesielt store utgifter i forbindelse med arrangering av kurset, og har behov for økt forutsigbarhet i forhold til påmeldinger. Du vil alikevel kunne bruke innbetalt kursavgift på våre andre kurs. Det er opplyst på nettsiden for de arrangementene det gjelder om det er bindende påmelding.